dinsdag 16 september 2014

Twee weken achter de rug ... zo waren ze!


"De school is groot, dus was iedereen wel een beetje bang, denk ik, maar het viel deze twee weken wel goed mee. De leraren waren lief en de leerlingen ook. Ik kreeg al snel nieuwe vrienden. Om de school echt goed te willen beschrijven moet ik denk ik nog wat langer op school zitten, maar ik weet er toch wel een beetje van. De school is in één woord gewoon 'super!!!!!
Ik vind het niet erg dat ik hier bijna niemand kende, ik vind het juist leuk. Als je wil weten waarom ik naar deze school ben gegaan? Ik zal dat eens vertellen. Mijn zus vertelde altijd hele leuke verhalen dus werd ik telkens heel nieuwsgierig. En dit was ook de enige school die ik echt leuk vond, moet ik toegeven."

Marie Serroyen - 1A2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten